Науковий воркшоп «Переговори як інструмент забезпечення фінансової стабільності: мистецтво будувати довіру»

6 березня 2025 року у Західноукраїнському національному університеті відбувся науковий воркшоп, присвячений актуальній темі «Переговори як інструмент забезпечення фінансової стабільності: мистецтво будувати довіру». Захід об’єднав науковців, викладачів та студентів, які мали можливість долучитися до обговорення сучасних підходів та практик у сфері переговорів. Спікери заходу:
Оксана Коваль – директор навчально-наукового центру комунікацій, кандидат педагогічних наук, доцент Західноукраїнського національного університету, голова правління ГО «Міжнародний інститут комунікацій», дійсний член Міжнародної асоціації дослідження та практики переговорів «ІНТРА» (Україна).
Філіп Браун – засновник та директор клубу перемовин «The Negotiation Club», експерт у сфері бізнес-переговорів (Велика Британія).Під час наукового заходу спікери акцентували увагу на важливості переговорів у сучасному світі, де вони відіграють ключову роль у вирішенні конфліктів, укладанні угод та налагодженні міжнародного співробітництва. Зокрема, Оксана Коваль підкреслила, що довіра та репутація – це фундаментальні елементи успішних перемовин. Саме завдяки репутації формується перше враження про сторону переговорів, а довіра стає основою для побудови довготривалих партнерських відносин.
Особливою частиною воркшопу стала бізнес-гра, яку провів Філіп Браун. Учасники змогли на практиці випробувати свої навички ведення переговорів та отримали цінні рекомендації від міжнародного експерта. Він наголосив, що вміння спостерігати за партнером є надзвичайно важливим у процесі досягнення домовленостей.
Захід продемонстрував, що успішні переговори базуються на таких ключових чинниках, як довіра та репутація, які вибудовуються роками завдяки професіоналізму, чесності та відповідальності кожного учасника переговорного процесу.
Західноукраїнський національний університет і надалі залишається платформою для наукових дискусій, обміну досвідом та впровадження сучасних підходів у підготовці майбутніх фахівців.