Сучасний ринок праці висуває високі вимоги до фахівців фінансової сфери, адже вони повинні володіти не лише ґрунтовними теоретичними знаннями, а й практичними навичками, при цьому ефективно комунікувати, мати високу стресостійкість, бути соціально відповідальними і, однозначно, клієнтоорієнтованими.Ментором виступила керівник контакт-центру ПриватБанку м. Тернополя Приймак Г.Б. та співробітники контакт-центру, які поділилися з учасниками тренінгу власним досвідом використання методик ефективної роботи з клієнтами, пошуку індивідуального підходу до кожного клієнта та стресостійкості в контексті розгляду скарг та роботи із запереченнями. Під час практичної частини учасники мали змогу відпрацювати реальні сценарії спілкування, відчути особливості роботи у сфері обслуговування клієнтів.
Участь у такому заході стала для студентів чудовою можливістю здобути перший практичний досвід, розширити професійні знання у банківській сфері та вдосконалити комунікативні вміння щодо фахового обслуговування клієнтів банківських установ.
Колектив кафедри фінансових технологій та банківського бізнесу щиро дякує Приймак Г.Б. та працівникам контакт-центру ПриватБанку за співпрацю, професіоналізм та готовність ділитися цінним практичним досвідом зі студентами.




