Тренінг із розвитку комунікативних навичок і стресостійкості від фахівців ПриватБанку

Сучасний ринок праці висуває високі вимоги до фахівців фінансової сфери, адже вони повинні володіти не лише ґрунтовними теоретичними знаннями, а й практичними навичками, при цьому ефективно комунікувати, мати високу стресостійкість, бути соціально відповідальними і, однозначно, клієнтоорієнтованими.
З метою підвищення рівня практичної підготовки студентів та формування їхніх фахових компетентностей 30 жовтня 2025 року із ініціативи к.е.н., доцентки кафедри фінансових технологій та банківського бізнесу Забчук Г.М. та к.е.н., доцентки кафедри фінансових технологій та банківського бізнесу Іващук О.О., для здобувачів вищої освіти освітніх програм «Банківська справа», «Митна та податкова справа», «Фінанси», «Фінансовий менеджмент» та «Облік і оподаткування» було проведено інтерактивний тренінг.

Ментором виступила керівник контакт-центру ПриватБанку м. Тернополя Приймак Г.Б. та співробітники контакт-центру, які поділилися з учасниками тренінгу власним досвідом використання методик ефективної роботи з клієнтами, пошуку індивідуального підходу до кожного клієнта та стресостійкості в контексті розгляду скарг та роботи із запереченнями. Під час практичної частини учасники мали змогу відпрацювати реальні сценарії спілкування, відчути особливості роботи у сфері обслуговування клієнтів.
Участь у такому заході стала для студентів чудовою можливістю здобути перший практичний досвід, розширити професійні знання у банківській сфері та вдосконалити комунікативні вміння щодо фахового обслуговування клієнтів банківських установ.
Колектив кафедри фінансових технологій та банківського бізнесу щиро дякує Приймак Г.Б. та працівникам контакт-центру ПриватБанку за співпрацю, професіоналізм та готовність ділитися цінним практичним досвідом зі студентами.